17 Aralık 2009 Perşembe

procrastination! now!

- bugün erteleyecektim ama yarına kaldı -
ne oldugu konusunda uzun uzun kafa patlattık arkadaşlarla. yapılması en kötü şartlarda yarım saat sürebilecek bir eylemin öncesinde motive olmak için cicili bicili defterler almak, o defterlerin rengine en uygun kalemleri bulmak, bir kenarda post-it'leri hazırlamak, tam o sırada en son 3 yıl önce taktığında kopçası kırılan kolyeyi tamir etmeyi hatırlamak ve bunun telaşına düşmek, kendine gelmek, bi' 5 dakka (!) facebook'a bakmak, mailleri kontrol etmek, uygun kalemi seçmek, masaüstünü düzenlemek ve çalışmaya başlamadan önce kahve yapmak, sonra mutfaktan dönerken televizyonda ilginç birşeylere rastlayıp "amaaan zaten saat geçti hem de o kadar iş yaptım çok yoruldum" diyerek çalışmaktan vazgeçmek :)
yan eylemlerin ana eylem planından bizi saptırması şeklinde vuku buluyor genelde.

sanırım (burada istatistiki bilgi gibi davranan rakamlar vericem ki bilimsel bi dokunuş olsun yazımda) her 10 kişiden en az 7'si hayatlarının bir bölümünde bu gibi bir döngü içine giriyorlar. heh!

ve ben de şimdi bilgisayarın başından kalkıp, uyumamak için kendime bir kahve yapacağım ve kahveyi içerken maillerimi de göreyim diyerek şimdiden 45456789009876 tane birikmiş maili görüp "üff bu gece yine çalışamicam" diye kendime inceden ayar vereceğim. Sonrasında ise "ay zaten çok geç oldu" diyerek...

PROCRASTINATION!


PS: Ben de procrastine oluyorum diyorsan ey okuyucu, bari bu zamanı değerli kıl diye, al da sana bir website: bighugelabsphotos.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder