16 Ocak 2011 Pazar

Dördüncü element: Tahta!

Lucie Ellen: Lovely Things to Wear and Use!

Sloganı kendini anlatan bir markanın sahibi bu zat-ı şahane ile Lonrda mymagma mağazasında gördüğüm tahta broşları ve kolyeleri sayesinde tanıştım. Eve dönüp internette baktığımda görülmeye değer sitesini paylaşmaya karar verdim.
Eskilerdaaan kalma görüntüleri tahta (kontrplak) üzerine işleyerek bu biçimde arzu nesnelerine dönüştürmüş. Kimi zaman da eski seramikleri kenarlarından traşlayarak motif ve detayları kullanmış. Fiyatlar da tasarım ürünleri olarak son derece uygun geldi bana. Daha fazlasını görmek isteyenler kendi sitesini ya da etsy adresini ziyaret ederek fikir edinebilir.

 Buyrunuz tadımlık takımlıklar:

dubudup...dubudup dup!

her gençkızın rüyası, minger mikiş makinası

broşun kendisine de kullanılışına da bayıldım :D çok eğlenceli sosis köpecik


hihoo, en sevdiklerimden biri buydu, broşunu edindim çantama kondurdum kuşu hemencecik!

Silhouette serisinden

Bunting serisinden Candy

Bu da bunting serisinden kişiye göre tasarlanan isim kolyesi.
Altınlarından fenalık gelmişti ama bunlar çok sevimli değiller mi?

Seramikten broş

Dallı güllü, Flowers&Leaves serisinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder