17 Şubat 2011 Perşembe

Şimdi ben de tahrik olup...

Şimdi ben de eğer Prof Dr. Orhan Çeker'in sözlerinden tahrik olup elimde bir baltayla kendisini kovalamaya kalksam, hatta 1-2 Allah ne verdiyse indirsem, bu kendisi için sürpriz olur mu acaba diye merak ettiydim de...
Kendisi bu sözleri sarfederken dayak yemeyi, sövülmeyi göze almış mıdır acaba?
Ya da bu dayaktan sonra şikayet etmesi makul müdür?
Kendisi beni tahrik ettiği için benim attığım dayak meşrulaşır, öyle mi?

tartışmanın dışında(her nasılsa) kalmış olanlar için açıklayıcı önmetin 

2 yorum:

  1. :)
    Zaten kadınlardan çok fena bir tacize uğrayacak kendisi yakında.

    YanıtlaSil
  2. yahu, akıllanmıyacaksınız demi.
    ulan gerzek karılar, adam sizin için diyo, çünkü sokaktaki sapıkları o desteklemiyo, o hale gelmelerine o sebeb olmuyo, siz yapıyorsunuz sonrada amınıza yarrak girdimi bağırıyorsunuz. gerizekalı karı milleti, siz değilmisiniz ıslanmayınca acıyo diyen, siz değilmisiniz tecavüz ne kadar kötü diyen, hem böyle diyorsunuz hemde o sapıklara fırsat veriyorsunuz. kızım siz bilmezsiniz , yarrak kalktımı ancak sokunca iner, eğer size sokarsa bir ömür acısını çekersiniz. sadece durun ve düşünün o adam ne diyo, birde acaba sizin dekolteniz onu ne kadar ilgilendiriyo
    gerizekalılar

    YanıtlaSil