5 Haziran 2011 Pazar

kiremit rengi/pas rengi mat ruj tavsiyesi?

Hayatta en çok saygı duyduğum kişilerin başında mesleğinde yetkin ve konusuna hakim kişilerdir. Bu mesleğin ve konunun ne olduğu hiç önemli değil. CNC ustası da olabilir bu kişi, minibüs şoförü de, ayakkabıcı da...

Ayrıca mesleki eğitim gerektiren işlere sahip kişileri (misal doktor,yönetmen, avukat, aşçı vb.) yakaladığımda mutlaka konuyla ilgili merak ettiğim soruları sorup  röportaj yaparcasına notlar alarak cevaplarını dinlerim.

Kendimi övmek için söylemiyorum ama neredeyse her konuda (çoğu kulaktan dolma da olsa) bikaç bildiğim şey vardır. Bu biraz maymun iştahlı biri olup her alana belli periyodlarda saldırmamdan da kaynaklanıyor olabilir, hayat enerjimin yeni şeyler öğrenmekten gelmesiyle de açıklanabilir. Hangisi işime gelirse onunla açıklamayı tercih ederim.

Bazı insanlara dans çok yakışır, bense malesef onlardan değilim. Havada görünmeyen bişeylerle savaşıyor gibi görünüyorum muhtemelen dans etme çabalarına girdiğimde. Ama benden kötüleri de var, onlar hem kötü dans edip hem de iyi göründüklerini düşünenler. Bakmaya bile katlanamıyorum, insanlıktan utanıyorum yeminle...

"Hayatta yemem" dediğim şeylerden birini daha yedim bugün yalana yalana...Ciğer...Ama default ciğeri hala yiyemeyebilirim belki, bugün yediğim "Ciğerci Ricco'nun Edirne Yaprak Ciğeri"ydi. 4 farklı seviyede pişiriyorlar; az pişmiş ve orta pişmiş gelirse ciğer tadını alıyorsunuz, çok pişmiş ve kıtır söylerseniz cips gibi ciğer tadı olmayan şekilde servis ediyorlar. Süpersonik ayar çekmişler, tebrik ettim aşçıyı Michelin restoranında yemiş gibi, adam da şaşırdı, sevindi bir yandan diğer yandan dalga geçtiğimi düşündü...(iç ses: ciğer la işte...)

Fizy harika bişeymiş! Oda toplarken, yemek yaparken, dergi karıştırırken klasörlerden şarkı seçmece zahmetine girmeden tak açıyorsun sayfayı, zart şarkılar çalmaya başlıyor! hayat kurtaran diğer buluş rainymood.com ile birlikte çalıştırmayı denemdim hiç, iyi geldi aklıma hemen deneyeyim!

Tuvalette okuma alışkanlığı olan insanlar tanıyorum, ben de onlardan biriyim, hiç bulamazsam şampuan şişesinin üzerini, t-shirt'ümün yıkama talimatlarını okuyorum ama yazma alışkanlığı olan insanlar da varmış.
Türkün aklı ya kaçarken ya mıçarken madem, bu aklı boşa akıtmayalım diye bir blog açalım: Tuvaletten bildiriyoruz olsun adı.

Yukarıdaki bahsettiğim konuya ciddiyetle yaklaşıyorum.

ps: kırmızı mat ruj tavsiyesi olan.?

sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder