5 Temmuz 2011 Salı

Züper zımbırtı (bağımlılık tehlikesi sosunda dinlendirilmiş, şşş)

Bu zımbırtıyı uzun süredir orada burada gördüm ama kendim yapmaya zamanım olmamıştı.  Ne bu peki? Efenim ne olduğundan çok nasıl yapıldığını anlatsam daha makbule geçecek:

Biğğğr:

Wikipedia:Random articlea girip random aratıyorsunuz, ilk çıkan şey sizin grubunuzun adı oluyor efem...

İkiiiiğ

Flickr'da Last 7 days interestinge girip oradan beğendiğiniz görüntüyü seçtiğinizde albümünüzün kapak resmi de tamamdır!

Üğğç

The quotation's page's random quotes sayfasına gidip dilediğiniz bir sözün, cümlenin vs. son 4-5 kelimesini seçiyorsunuz ve albüm isminizi de bulmuş oldunuuuuz.


Sıra geldi pamuk elleri grafik ortamlarına salmaya, photoshop olur paint olur, çok becerikliyim derseniz kolaj bile olur,artık zevkinize kalmış, bi düzenleme yapıyorsunuz ve sonuç:




Gecenin bu vakti Paint ile anca bu kadar ama fena saracak bu olay beni çok belli.
Hatta kendime iPhone şarkı besteleme programı ile (evet adını bilmiyorum napim) 3-4 albüm yapıp Facebook'ta da yayınlarım. Oh!
Hep diyordum zaten, sosyal bilimler yalan, keşke şarkıcı olsaydım :/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder