29 Aralık 2011 Perşembe

Fışlist

Kış ile ilgili en güzel şey kar ve yılbaşı heyecanı benim için. Hediye alıp vermekten öte insanların detaylara özen göstermesi, ağaçlar, süslemeler, o ruhu yaşamak için planlar yapması ve o planlarla mutlu olması gerçekten mucizevi. Bir de hediyeler :)
Neyse konuya gireyim:


Beklerdim de bu kadar iyisini beklemezdim. Tasarımlarında Tarot kartlarından ilham alınmış bu çantaların. Muhtemelen kullanmaya kıyamam, birkaç yüz avro ederi var bence, oilcloth üzerine PVC kaplı olduğunu tahmin ediyorum, çogsel!





Bu aşağıdaki kahpe 3-4 ay önce çeldi aklımı, hayatında bileğine ip dışında birşey takmamış olan ben müptelası oldum pempe altınının, kayışının kahvesinin, kadranının saflığının... Harklaaade!




L'Occitane'yi saçı süper yumuşak ve taranabilir hale getiren zeytinyağlı saç kremler ile tanıyordum uzunca bir süredir, o da benim ayıbım olsunmuş! Meğersem en sevdiğim yaseminler, portakal çiçekleri, şebboylar efendim yeşil çay kokuları L'Occitane'de mevcutmuş. Tesadüfen kokladım Fleur Cherie'yi, 20 yıl geriye götürdü beni, çocukluğuma döndüm.
 Sabunun sevimliliğine gel!

Bir de bu harika kırmızı ruj-3 yaşındaki kuzenimin deyimiyle "vuş"- Nars'ın Red Square'i, mat, turuncu bazlı bir kırmızı nasıl bi şahane! 


Hepimize iyi seneler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder