7 Ocak 2012 Cumartesi

işi olmayan çavuşlar...

...aşağıdakilerle de ilgilenebilir:


Ren geyiği çizme çabalarım :/
Bir türlü tatmin olmadım  ama aquarel ile çizdiğim için
 2-3 fırça darbesi ile daha iyi hale gelebilir.
Neyse, diyecek bişey bulamıyorum, ayıbımla oturayım :/

Bundan ne yapayım bilemedim, Kabalcı'da keçe ararken tesadüfen bu simli EVA'ları bulunca bişey yaparım ki bundan diye aldım, yılbaşı öncesi insanlara hediye verirken gift tag yaparım demiştim ama yoğunluktan buna bi vakit gelemedi :/ Katmanları yapıştıracak uygun yapıştırıcıyı bulamadığım için iğneyle tutturdum 2 haftadır bekliyor öyle garibim.

Masaüstüm -evet, masaüstü benim için hala gerçekten masanın üstü demek!
Arkadaki  iğnelik yapım aşamasında yamulunca öndeki laciver kutuya sünger kesip yerleştirdim, kenarlarına da washi tape dolayıp 3-5 etiket yapıştırınca gözüme güzel geldi. Tavşanı de oturttum iğne çobanı oldu .
İğenelerin tepelerini de ojeyle boyadım, pek sevimli oldular!
Steve Zissou illustrasyonu buradan, kese kağıdı fon üzerine tutkallandı, çerçeve İkea'dan

WWSZD?
(What Would Steve Zissou Do?)

EXPLORE THE DEEPS, KICK SOME PIRATE ASS
&
KILL THAT SHARK
( MAYBE STEAL THE COFFEE MACHINE)

Steve Zissou hayranı birisi için yaptım bunu ve üstteki çerçeveyi, umarım beğenir.

CATH KIDSTONE dergim nihayet geldi, kapağını açtığım andan itibaren
mr. ilham perisiyle teşrik-i mesaimiz başladığı için kalemi kağıdı alıp yakın temasa geçtim dergiyle


Pencere önünde çiçek besleyemiyorsak alçı pasta besleriz!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder