17 Nisan 2013 Çarşamba

Bahar falan

Kış uykusunu yalnızca ayıların, börtü böceğin hakkı görenlerin kafasına kalın tabanlı bağcıklı botlarımı fırlatır hepinizi selamlarım. Uzunca bir süre olmuş ki uğramamışım bloglar diyarına. Ben aslında kabuğuma çekilip "sevimli tatlı krizleri"mde ağzıma kestane şekeri ve çikolatalı leblebi tıkmakla, yediğim soslu makarnaları, gece yarısı hazırlanan Ranch sos-salam-kornişon sandviçlerini kah popoma kah göbeğime yapıştırmakla meşguldüm. Tosuncuğa bağlamak üzereydim ki çok şükür bahar geldi, toynaklarım boynuzum çıkacak kürküm de kalınlaşmış gibi hissediyordum yalan değil...

Ama burası bunları konuşmak için uygun bir mecra değil, burası bambaşka bir yer, adeta Oh Land'ın White Nights klibindeki gibi, uzun bacaklı sarı saçlı bir kuzey perisi olarak uykudan parmaklarımızda simlerle uyandığımız, gökyüzünden düşüp merdivenler boyu yeraltına uzandığımız sihirli bir mecra gibin! Burada tüm çirkinliklerimiz, eksiklerimiz, fazlalıklarımız, eşitleniyor, cep telefonu kamerasının açısını az değiştirmek ya da Liquify özelliği bulunan bir App (eplikeyşın) eklemek yeter ve kesin çözüm.

Diğer yandan daha gerçek çözümler için ofis salatası günlerine başladım. Çalıştığım yer ile ilgili belki en güzel özellik yemekhanemizin olması ve mix&match yapabileceğiniz bir salata barın bulunması. Aşağıdaki denemelerin hepsi oldukça başarılıydı:




Kaju, pecan cevizi, fındık ve antep fıstığı ile marul ve roka salatası

Brokoli, havuç ve patates haşlaması ile limon soslu mısırlı göbek salata 

Nar ekşili yulaf ezmeli kırmızı lahana ve roka salatası
Hepsi birbirinden güzel oldu. Füzyon mutfağın sınırlarını zorluyoruğğm ve sıkıcı ofis saatlerini renklendiriyoruuğm!

Bunlar da yeni edindiğim akıllı telefonum ile sıkıldığım ofis saatlerimde girdiğim diğer etkinlikler. Telefonu tepeme tepeme kaldırıp kendimi çekemediğim için masanın üzerinde olabildiğince göze batmayacak kendimi ele vermeyecek objeleri çekmeye verdim kendimi. Ellerim, yüzüklerim, aynadan görüntüm falan fişman.


Tassel kolyeme bayılıyorum. Burlesque havasına kurban!

Bu arkadaş da ofisin yakınlarındaki bir kafenin kedisi. Hayatımda bu kadar disiplin ve özdeğer sahibi bir kediyi bırak, insan görmedim! Kahvaltıda 3 çiğ sosis, öğle yemeğinde köfte yiyor, sırayı değiştirmiyor, saati sektirmiyor. En ufak gecikmede veriyor küsküyü, alayına isyan, miyauu miyauuu! 

Golden Rose Jolly Jewels 115 nihayet 2 haftalık aramalarım sonucu  rastladığım yerde aldım hemen bulandım. Beklediğim kadar iyi değil beyaz arka planı var ve biz buralarda beyazları sevmeyiz dostum!

15 dakika parlattım, cadının elması oldu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder