26 Ekim 2010 Salı

Hayat çıkarımlarım ve minyatür mobilyalar

Hayat ne tuhaf!
Geçen yıl bu zamanlarda sabahlara kadar bilgisayar başında oturup tez yazarmış gibi yapıyor ve bir yandan  karamsarlıklarımla boğuşuyordum. Tam 1 yıl geçmiş üzerinden, koocaman 1 yıl! Değişen ne oldu demekten öte aynı kalan ne oldu diye sormak gerekiyor şimdi o zamanla bu zamanı karşılaştırırken. Halbuki o zaman çamura saplandığımı ve hareket etmemin imkansız olduğunu düşünüyordum.
Hayatımdaki insanlar, üzüntülerim, sevdiklerim, beğendiklerim, hobilerim bile değişmiş meğerse!

Sabır gerektiren ve uzun süren işlere, hele de ucunda gerçekten beni çok tatmin edecek ve işime çok yarayacak bir sonuç vermeyecekse hiç katlanamazdım. Halbuki şimdi ıncırık cıncırık kanaviçe, ipek boyama ve minyatür gibi ince işçiliği yüksek olan hobilere yönelmişim. 

En son sardığım şey ise minyatür mobilyalar:

Benimki bunun çok benzeri

Xmas set
Minyatürleri çok sevmemin bir nedeni de benim dekorasyon zevkimle birebir örtüşüyor olmaları sanırım. Evde beyaz ve ahşap olan ne varsa bayılırım. Ferahlık, dinginlik ve huzur veriyor bana beyaz ve beyaza boyanmış ahşap. Pembe, somon çiçekler, pötikareler, güller, hasır ; kısaca İngiliz tarzına bayılıyorum!
Minyatür pasta seti
Bayıldım pembe kadifeden kolçaklı koltuklarına
Bu da alt değiştirme masasıymış zibidi!
Beyaz ev dekorasyonunda nasıl da yakışıyor!


Beyaz üzerine desenler çok şeker


Minyatür tezgah, minyatür tencere, minyatür spaghetti, minyatür francala ve domatesler :)




Bunları yapmak mı, duvarımıza yaptıracağımız oda oda nişimizi dekore etmek mi yoksa fotoğraflarını çekmek mi daha keyifli bilemedim. Hepsini sırayla denerim ben de :)









1 yorum:

  1. Bir tesadüf ki öylesine sizi buluverdim. Bu minyatürleri siz mi yapıyorsunuz yapacak mısınız sadece fotoğrafladınız mı tam anlayamadım ama güzel özenli çalışmalar . Güzel paylaşım minyatür dünyası bulaşıcıdır. en azından ben kötü bulaştım ))
    Esen kalın. Takipciniz olacağım. Ben de beklerim

    YanıtlaSil