7 Ocak 2011 Cuma

Aaa? Rüya mıydı o?

bir msn konuşmasının ortasında:




Gizem says:
*bi de ne dicem
*bizim dünya haritamız nirdeeeeğ
*:)
*urban outfittersdan almıstım ya ben
M says:
*onu bılemedım cantada yok
*baktım bende
*sen kendını bır karıstırsana
Gizem says:
*:/
*yatagın altında bir rulo olacak
*hediye kagıtları rulosu sert mukavva gibi bi'şey
M says:
*dur bakayım
Gizem says:
*onun içine mi sokmustum ben haritayı acaba
*rüyamda mı gördüm
*rüyalarımda inanılmaz seyler goruyorum bilio musun
*geçen gece camper reklamı geldi rüyama
*:S
*şey diyor
*camper ayakkabıların tabanlarında kullanılan materyal üzerinde yürüdükçe basınçla birbirine geçen ve iyice sertleşen tabakalardan oluşur ve böylelikle kurşun geçirmez bir hale gelir
*yemin ederim bunu gördüm
*bir de kursun geçirmeyen diğer bir materyal metal kola kutusuymuş !! :D
*rüya işte
*:)
*ama camper'ınız giydikçe eskimez aksine katmanlar birbirine geçerek kemikleşir ve daha da sağlam hale gelir bence son derece iyiydi
M says:
*içine baktım harita yok
*: /
*ahaha
Gizem says:
*harita yok mu
*nasıl yok yahu
*ben sokmustum içine
*rüya mıdı o?

2 yorum:

  1. ahaha çok eğlencelisiniz:)) rüyaların gerçek yaşamını baya etkiliyecek bu gidişle :)) öyle ki ayakkabının kurşun geçirmez olduğuna bile inanacaksın

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok güldüm kendime, rüyalarım gerçek yaşamımı çok etkiliyor zaten. Bir keresinde erkek arkadaşım rüyamda beni bir kadınla aldatıyor(yine kendi uydurduğum bir kadın gerçek hayattan bile değil- takip eden 3 gün konuşmadım onunla :) biliyorum saçma ama uzak dur benden şeklinde...

    Bir de etkilenmenin ötesinde ciddi anlamda karıştırıyorum en soft örneklerinden biri yukarıda, daha vahimlerini sen düşün artık :D

    YanıtlaSil