5 Ocak 2011 Çarşamba

bank bank

Ne yalan söyleyeyim, parktan aşırılmış ve oturma çözümü olarak kullanılmış gibi gelmesinden midir nedendir, İkea'da tesadüfen kendi gözlerimle görene dek sandalye ya da tabure yerine/yanına bank kullanma fikrini itici bulurdum. Kimi zaman sadece zevk için kimi zaman da az yer kaplaması ve kolayca masanın altına saklanabilmesi gibi nedenlerle tercih unsuru olabilecek banklarla ilgili ufak çaplı araştırmam sonucu şu örneklere rastladım:

Daha çok masanın gelişigüzel boyasına vuruldum desem yeridir. Eskitilmiş ahşaptan oymaı ayaklı bu bank açıkçası pek tarzım değil ama bu kombinasyonda gözüme batmadı

Bankın siyah matlarla birlikte kullanılışını ve demir ayaklarını çok sevdim, akçaağaç ve siyah birlikteliği çok temiz, net ve modern bir görüntü veriyor. 

Sırt dayayacak yer olmayışı ve bankın darlığı rahatsız görünüm veriyor ancak bankın kullandıktan sonra masanın altına saklanabiliyor oluşu mekandan tasarruf sağlayarak küçük evlerde işe yarar bir çözüm haline gelebilir. Burada beni düşündüren uzun banklarda yanyana çok kişi sığabiliyor olsa da ortada oturan kişinin masadan kalkmak için akrobatik hareketlere girmek zorunda kalışı :/

İç açan, ferahlatan beyaz renkteki bank diğerlerine göre daha kısa olduğundan, oturmak için kullanılmadığında sehpa olarak da faydalanılabilir. Her eşyanın en az 2 işlevi olması gerekliliğini savunan benim gibiler için özellikle dar alanlarda akıllıca bir çözüm olabilir.

Benim en sevdiğim ve en fonksiyonel bulduğum bank uygulaması bu oldu, hem küçük alanın değerlendirilmiş olması hem de bu kadar renkli ve ferah bir görüntü çıkması bir de üzerine rahatlık...daha ne olsun? Bu tarz gömme bir bank yaptırılıp altı da depolama alanı olarak tasarlandığında çok daha makbule geçeceği kuşkusuz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder