8 Haziran 2011 Çarşamba

Hassstasıyım: http://kelimeyiyen.blogspot.com

Blogları çok seviyorum, özellikle "burada her telden çalacağım, içimi dökeceğim, her gün ne giydiğimi, hüznümü sevincimi paylaşacağım" demeyen de belli bir konsepti olan, bütünlüklü, orijinal fikirlerden mürekkep bloglara özellikle hayranlık duyuyorum!

Özellikle takip ettiğim yabancı blogların dışında oldukça enteresan bir konsepte sahip ve beni her postu ile ayrı mutlu eden bu blogu paylaşmak istedim




Kendini de şöyle tanıtmış:

AĞZINI AÇ, DÜNYAYI YUT!

Kelimeleri yiyen bir yaratıktı
İnanamamıştım bunu duyduğumda;
Yiyip yutuyordu insanların sözlerini
Karanlıkta ağzı en parlak
Bilgilerle dopdolu bir hırsız,
Hiçbirşey öğrenmeden buna rağmen


Yemek üzerine, mutfağın içinden, kıyısından geçen metinler, alıntılar, resimler, filmler, herbişeyler...


Ne kadar keyifli ve orijinal! Sizin için de yemek yemek bir ihtiyaç değil keyifse, mutfak balkon ya da oturma odası gibi evin sıradan bir parçası değil de bir yaratıcılık alanı, bir atölye ise gözünüzde, yemek yapmak bir sanat icra etmek kadar rahatlatıyorsa ve yemek ile mutluluğun kesin bir ilişkisi olduğunu düşünenlerdenseniz, 

...your favorite animal is steak, too!

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder