16 Ocak 2012 Pazartesi

Harikalar diyarındayım, her gün başka bir harikayım!

* 2-3 gündür kelimenin tam anlamıyla dondum, burnum buz tuttu. Sokakta yürürken hafifçe burnuma dokundum çatırt sesini duydum  o_O ! Bişeylere bişeyler oldu ama hadi hayırlısı. Acı yok şampiyon, acı yok!

* İstanbul Cumartesi günü hayalet şehre dönüştü. Elektrik kesilince tramvay iptal oldu, otobüs trafiği şişti, Çapa'dan Kabataş'a 2 saat yolculukta hareketsizlikten ve soğuktan inme inmiş gibi kaskatı kesildim... Bankacılık sistemleri çökertmeden çıkamadı, POS'lar çalışmadı efenim, haftaiçi olsa bu kesinti, nasıl büyük sıçardı ökönömi bilemedim. Haberlerde vermişlerdir gerçi şu kadar saatlik elentirik kesintisi ökönömimizde hedehede kadar açığa sebep oldu diye ama ben tiviğ izlemiyoorm! Neden? Çünkü çok sıradışı ve aykırı biriyim.

* Bu kadar soğuk olunca hava insan ister istemez eldivene atkıya meyilleniyor, aşağıdaki de benim payıma düştü.

Zizgili atkı iz veri nayz!

Zizgili eldiven is even nayzır!
* Soğukta karda dışarı çıkamayınca en yapılası şey sıcak bi'şeyler içmek ve sıcak su torbasıyla eşekler gibi yatıp döne döne film izlemek! Net! Ancak milli sıcak içeceğimiz olan siyah çay konusunda sınıfta kalmışım, sevmedim, sevemedim toplasan şu yaşıma kadar 5 bardak içmemişimdir yani o kadar. O yüzden markette de o reyonu transit geçerim normalde, ama geçen "boost your immunsystem girl" dedim,  ıhlamur ve adaçayı almak için gittiğim markette Doğuş Mistik Chai diye bi'şi gördüm, naylon poşedini az kanırttım koklamaya, allam o ne güzel koku bal desen değil, badem desen değil, tarçın desen değil... E ne bu madem? Karanfil, karabiber, zencefilin egzotik harmanıymış, vanilya da var sanırsam. Sütle içilesi...



* Kriz anlarında makasa ulaşmamı engelleyecek bir mekanizma geliştirmeli! Ya elbiseye gömleğe saldırıyorum bundan harika bişey yaparım ki ben yeaa diye (genelde paçavraya dönüştürüyorum), ya da saçıma dalıyorum - ki ikincisi daha tehlikeli. Geçen gün " saçlarım bok gibi" krizine girdim, makası kapıp kakül kestim kim sorarsa. Postmodern kakül! Kınalı yapıncak ile küçük besleme arası bir leveldeyim şimdi. Muhteşem kaküllerimle ben İstanbul sokaklarında her an karşınıza çıkabiliriz. Fırk fırk :'(

kırt kırt kırt kes kes daha çok kes çok güzel ol! 

3 yorum:

  1. benımde stresten kurtulma sıkıntımdan arınma yöntemım saç kesimi.o yüzden senı çok iyi anlıyorum o anlık bıle olsarahatladıysan ne mutlu. kökü bizde de nasılsa:)ama merak ettım ben sacımın boyunu kısaltırım sen kahkul kesmısn o neden:)

    YanıtlaSil
  2. hem de nasıl rahatladım, kırt kırt gidince saçlar çivi çiviyi söktü ve bu sefer çirkin saçlarımın derdine düştüm :) nermincim, krizin de boyutları var biliyorsun, daha büyük krizlerde direk boydan makas atıyorum, bu seferki ufak bi sıkıntı olduğu için kakülle yetindim, bi de uzun saç seviyorum totom yemedi kuaförcülük oyunumda devrimler yapmaya :)

    YanıtlaSil
  3. hehe ay yenı fırsat buldum yazmaya pardon.o kırt sesini duyunca bende neden se çok rahatlıyorum.krızın boyutları konusnda çok haklısın bende her halini yaşadım:)ben uzun saç kullandım yıllarca sonra kısa denedim(kesince mecbur kaldım desem daha doğru).Ama şunu anladım en iyi rahatlama yöntemım bu ve vazgeçmeyide düşünmüyorum:)E artık senden kahküllü gizem fotosuda bekliyorum cnm yada o zamana kadar yine kırt durumları olursa bilemem tabi:)

    YanıtlaSil