9 Temmuz 2012 Pazartesi

N'aber?

En son ne zaman yazmışım, ben bile hatırlamıyorum. Hayatta bir şeyleri disiplinle devam ettirebilen insanlara imrenmiyorum, yok hayır! Bunu sıkıcı ve soğuk buluyorum, hiç de bana göre değil.  Ama biraz, azıcık olsun daha istikrarlı olmayı dileyebilirdim. En azından 1 yıllık parasını tek kalemde ödediğim spor salonuna gidebileydim 6 aydan fazla iyiydi mesela...

Yazmayı istedim gerçekten, ama saçımın ya da ojelerimin fotoğrafını çekip göndermeyi istemedim zira daha önemli meseleler insanı gibi davranmaya baş koydum şu sıra. Yaş kemale eriyor, insanlar evleniyor, yavruluyor, iş değiştiriyor, KPSS'ye giriyor, sorular çalınıyor falan. Bense goygoy peşinde, kandili farklı mahallerde söndürmekte ve boyuna gezelemekteyim.

Buna bir dur deme vakti geldi de geçiyor!

Mesela artık üniversiteden arkadaşların düğünlerine gidip takı merasiminde fotoğraf çektiriyorum:
Duygusal anlar yaşanmadı değil tabii...

1. sınıfta edindiğim ilk evlatlığım ve ben

Sonra, mühim şirketlerin mühim yöneticileriyle toplantılara katılıyorum, küçük tatiller için büyük planlar yapıyorum filan.
Aslında istediğim tatilin fotoğrafını çektim kafamda; çimen üzerinde bir hamak, önümde deniz ve elimde kitap. Hatta şu kitap:


Kabalcı'da indirimli reyonu karıştırırken göz kırptı bana. Trivia'ların kraliçesi olan bendeniz için pek bilmediğim ve epey de merak ettiğim bir alan kaligrafi, tipoloji, fontlar... Okumaya başlamadım Kıymetlimis'i, tatile saklıyorum. "Bir fontu bir ülkeye, bir dine, bir döneme, bir mesleğe ya da bir duyguya has kılan şey tam olarak nedir?" (arka kapak yazısından alıntı) öğrenmiş olacağım tatil dönüşü.

Ha bir de arkadaşlarsız olmaz tabii, mutlaka onlar da olacak. Kitapta okuyup önemsediğim bir cümleyi altını çizmeden önce onlara okuyacağım. Kimisi bir daha oku derken kimi totosuna sallamayacak ki hayattan soğuyayım! Sonra ben heyecanımı kaybetmeden haşır haşır çizeceğim o cümlenin altını. Öyledir benim arkadaşlarım. İnsanı hayatla imtihan ederler :)

2012'ye beraber girdiğim mahşerin diğer atlıları ile birlikte başkaca bir tatil planımız vardı aslında, arabaya atlayıp kıyın kıyın gidecektik il sınırlarından..hiçbir ile basmadan ama, sınırda durup bakacaktık, sonra geri dönecektik...Belki İzmir ve Muğla'da biraz da Antalya'da konaklayabilirdik...


Şimdilik bu plan da yattı gibi, var mı tatil önerisi olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder